SUPERBRANDS

2017.05.31.

Az Erzsébet-utalványt harmadik alkalommal tüntette ki Superbrands díjjal a Superbrands Bizottság, az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. Business Superbrands kategóriában pedig másodjára érdemelte ki a nívós kitüntetést. A független szakértékből álló bizottságok 2017-ben 13. alkalommal ítélték oda a már jól ismert védjegyet Magyarországon, az adott márkák sikere és eredményének fenntartása fényében.

Idén is Superbrands-díjat kapott a cafeteria-piacon továbbra is piacvezető Erzsébet-utalvány és forgalmazója, az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. A Superbrands-díj hazánkban is nagy elismerést jelent, hiszen amellett, hogy megmutatja a márka értékét és megbízhatóságát, egyben a fogyasztók jó döntésének és márkaelkötelezettségének megerősítésére is szolgál.

A Superbrands és Business Superbrands-díjakat odaítélő független bizottságok 1995 óta közel kilencven országban – azonos feltételek és elvek mentén, de az országra jellemző specifikus tulajdonságokat is figyelembe véve – választják ki azokat a védjegyhasználatra jogosult, bejegyzett márkákat, amelyek saját területükön kiemelt hírnevet szereztek, értéket közvetítenek, innovatívak, és kézzelfogható előnyöket biztosítanak a fogyasztóknak.

Társaságunk továbbra is elkötelezett az Erzsébet-utalvány márka jó hírnevének és megbízhatóságának fenntartásában, hiszen az utalványok forgalmazásának pénzügyi eredménye nyújtja a nyugdíjasok, a fogyatékossággal élők és a családosok kedvezményes üdülését biztosító Erzsébet-program finanszírozási bázisát. Köszönjük, hogy partnereink az Erzsébet-utalvány választásával hozzájárultak termékünk díjazásához, és ez által az Erzsébet-program támogatásához is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hírek, aktualitások

461

SUPERBRANDS


Az Erzsébet-utalványt harmadik alkalommal tüntette ki Superbrands díjjal a Superbrands Bizottság, az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. Business Superbrands kategóriában pedig másodjára érdemelte ki a nívós kitüntetést. A független szakértékből álló bizottságok 2017-ben 13. alkalommal ítélték oda a már jól ismert védjegyet Magyarországon, az adott márkák sikere és eredményének fenntartása fényében.

Tovább
454

Ruházati Erzsébet-utalvány: az utalványcsalád új tagja


Már rendelhető papíralapon a Ruházati Erzsébet-utalvány, amely ruházati termékek, kiegészítők és lábbelik vásárlására használható fel. Egyes meghatározott juttatásként, 43,66%-os adó- és járulékvonzattal, különféle címletekben, korlátlanul adható a munkavállalóknak.

Tovább
383

Öt éve Erzsébet-utalvány, öt éve Erzsébet-program


Erzsébet-utalvány először öt éve, 2012 februárjában került forgalomba. Sikere azóta is töretlen, hiszen Magyarország kedvenc utalványa nemcsak a munkaadók és a munkavállalók számára jelent könnyebbséget, de az utalvány pénzügyi eredményéből finanszírozott Erzsébet-programban az üdülési lehetőséghez jutók száma év végére elérheti az 1 millió főt.

Tovább

Tovább az összes hírhez